Pentru iubitorii de maidanezi: muriti!
March 24, 2008 | 34 comentarii
Citesc in EvZ-ul de azi despre cum javrele din Bucuresti se hranesc cu trecatori. Doua femei mutilate, doua dureri in cur din partea autoritatilor. Nu dau detalii despre victime, dar tin mortis sa dau un citat-cheie:
Eutanasiam 80% dintre ei, pentru că numai 20% erau adoptaţi. Acum, de când s-a schimbat legea, aşa-zişii iubitori de animale n-au mai venit să adopte niciun câine, ştiind că nu mai avem voie să-i eutanasiem (Simona Panaitescu, director ASA).
Asta e pentru guristii iubitori de javre, gata sa raga pe tot netul ca asociatiile lor nu mananca rahat, ci fac bici din el. Then again, si cainii mancanca rahat, macar aveti ceva in comun.
Unii sunt mutilati, altii mor direct (da, la japonez ma gandesc), dar iubitorii de animale pot sta linistiti. Nimeni nu va pune cutitul la gatul javrelor, pentru ca, nu-i asa, suntem oameni civilizati. Noi le castram si le aducem inapoi, ca asa nu mai fac niciun rau.
Newsflash pentru cretinii care au propus si votat legea noua: cainele musca, nu fute. Dar va doresc voua sa fiti fututi, si la alegeri, si in particular: anal si dureros.
Related posts:
- Reclama pentru iubitorii de maidanezi
- Pentru iubitorii de maidanezi: cititi cu atentie!
- Pentru iubitorii de maidanezi: un exemplar rar!
- Pentru iubitorii de maidanezi: n-aveti argumente!
- Pentru iubitorii de maidanezi: n-aveti argumente! (2)
Comentarii
34 comentarii
Comentezi?



March 24th, 2008 @ 3:06 pm
cu smirghel pe falus!!!>:)
March 24th, 2008 @ 4:20 pm
Rox, comentariul nu e dur. Dur e sa-ti vezii copilul facut harcea-parcea de javre. Sau mama. Sau orice om, pentru ca ar trebui sa ne pese intai de semenii nostri si dupa aia de animale. Amu ceva ani am facut un reportaj despre victimele maidanezilor si s-a incrancenat carnea pe mine de ce-am vazut prin spitale. Am dubii ca tu ai vazut. Iar de texte cu “e vina noastra” sa nu aud. o sa explic mai tarziu de ce, intr-un comentariu nou.
March 24th, 2008 @ 3:54 pm
mi se pare foarte dur comentariul tau. Si cainii care sunt rai tot din cauza noastra au devenit asa. Cum ar fi sa devii o persoana foarte rea din cauza nemerniciilor altor persoane si altii sa te omoare fara a incerca intai sa te salveze? iti las aici un link catre un filmulet in care un pustan omoara un caine.. sa vedem daca ti se umple inima de bucurie cand il vezi.
March 24th, 2008 @ 5:57 pm
hmmm… am o idee! ce-ar fi ca repetentii astia iubitori de maidanezi sa fie si ei castarati pt a putea avea mai multe in comun cu javrele! eu unu sincer sunt satul de ele! nu le mai suport! nu mai stii unde sa te feresti de ele… cat despre cei atacati nu vreau sa comentez! si mie imi plac animalele, sincer! doar cele cu stapan, cu botnita, ingrijite si dresate si mai imi plac si maidanezii aia omorati de copii! pup
March 24th, 2008 @ 6:05 pm
a…si inca ceva! nu vreti sa starngem semnaturi impotriva maidanezilor si impotriva legilor de cacat?? promit ca daca ma intalnesc cu mihai constantinescu am sa-i bag 200 de cd-uri cu meldia “salvati si caini vagabonzi” in gat! sunt sigur ca nu a vandut mai multe cd-uri!
March 24th, 2008 @ 6:48 pm
deci: singurii vinovati pt aceasta situatie sunt acei “iubitori” de animale care nu isi castreaza animalele si abandoneaza pui sau adulti pe strazi.rezultatul? acestia se inmultesc… numarul lor creste semnificativ.pentru supravietuire apeleaza la instincte. trebuie inteles ca aceste animale au fost “proiectate” sa cutreiere padurile, sa vaneze, sa-si marcheze teritoriul.. etc. ceea ce vedem noi in orase este exprimarea acestor instincte.. in conditiile de mediu in care au fost “plantati” acesti caini. asa cum cu totii acceptam ca animalele nu au sentimente, la fel trebuie sa acceptam ca nu poate fi vorba de o “vina” a lor.cum am spus vina este acelor “iubitori” de animale care “lasa” pe langa lazile de gunoi cateva suflete… ca sa nu le faca rau!
solutii: monitorizarea nr de animale domestice din orase, eventual castrartea obligatorie a animalelor de companie, sau, in caz contrar declaratii anuale din partea proprietarilor de animale in legatura cu eventualele fatari, nr de pui si destinatia lor (constatari de la medici veterinari). cip obligatoriu pt fiecare animal crescut in mediu urban , orice animnal fara cip–>confiscat, astfel putem avea o evidenta exacta asupra nr lor si astfel putem evita viitoarele abandonuri. asta ne-ar asigura ca nr de caini vagabonzi nu va spori prin “importuri” de la cetateni.
pt cei existenti deja singura solutie pe care, personal o vad acceptabila este castrarea absolut tuturor exemplarelor (in nici un caz exterminarea) cu riscul de a-i mai vedea inca 7-8 ani, in nr descrescand in fiecare an (e o matematica simpla).asta pt ca si noi ca societate trebui sa ne asumam o parte din vina.
March 24th, 2008 @ 6:53 pm
vrc, in conditiile in care Romania inca umbla carpita in cur-buget, sa aruncam bani de cip-uri si sterilizare de maidanezi mi se pare aberanta. cainii n-au ce cauta pe strazi, punct. Daca n-avem loc de ei, ii ucidem. ca altfel ne omoara ei pe noi din cate se vede.
March 24th, 2008 @ 7:47 pm
Rox!…a face deosebirea intre un caine si un ,,maidanez” …e ceva!Rocko e un caine(de ,,serviciu”)si pentru grja care se are de el,…el PRESTEAZA!…adica isi merita grija si hrana de care are parte !(de la cei care il iubesc si il ingrijesc!)…dar nu e maidanez…si nici bosketar!
March 24th, 2008 @ 10:52 pm
sincera sa fiu, eu sunt de acord cu vrc. Animalele nu au nici o vina. Tot factorul uman este vinovat. Daca e sa va indreptati cu topoarele catre cineva indreptati-va catre aceia care au cauzat fenomenul. Violenta nu duce decat la violenta. Iar decizii drastice de genul “sa-i linsam” nu mi se par utile deloc, ba din contra. Sunt de acord, ca in momentul in care iti vezi copilul sfasiat de un caine o iei razna… dar daca ar fi fost un tigru sau.. un leu sau…un animal pe care de disparitie? Tot asa? Sa-i exterminam? Furia celor napastuiti nu este indreptata in directia care trebuie. Animalele au instincte.. fie rele, fie bune. Imi pare rau, dar nu pot fi de acord cu tine, Han. Sunt stapana si iubitoare de animale si nu pot sa accept ideea de omori un animal sau o fiinta in genere.
March 25th, 2008 @ 12:15 pm
mare han costurile pt cip-uri si alte aberatii de genul asta ar trebui suportate de catre fiecare proprietar in parte.. costurile sunt ceva de genul cateva sute de mii (vechi), sterilizarea 800.000 de mii. total=1 milion de dat pt patrupedul mult iubit.. ceea ce e o suima rezonabila, de suportat de catre orice proprietar de animale.dc nu dispui de suma asta… simplu! nu-ti lua un animal!
…asta ar insemna sa indepartezi cauza unui fenomen neplacut.. si fenomenul ar disparea.
March 25th, 2008 @ 12:35 pm
deci cip-urile de care vorbeam erau pt cainii cu stapan.cat despre castrarea maidanezilor hmm.. sa existe vointa politica de a se rezolva problema, caci medici veterinari sau chiar studenti ar fi dispusi sa faca treaba asta fara costuri de manopera s-ar gasi(castrarea e o operatie ce dureaza maxim juma de ora iar “consumabilele” pt o astfel de operatie sunt: anestezic,antibiotic si dezinfectant–> costuri de maxim 100.000 lei/animal) personal am facut treaba asta de mai multe ori gratis pe maidanezi.
March 25th, 2008 @ 1:01 pm
vrc, ma bucur sa vad ca exista si iubitori de animale cu care pot discuta civilizat (trust me, sunteti putini rau, din pacate). sunt de acord cu felul in care pui problema in ceea ce priveste cainii cu stapan. In ceea ce priveste vagabonzii, voi sustine ca locul lor nu e pe strada. Nu sustin sa fie pusi la somn neaparat, dar trebuie sa fim de acord ca nici de capul lor nu mai pot fi. Iar in conditiile in care adaposturile sunt pline si construirea unora noi costa o palarie de bani(bani pe care nu-i avem, si, daca i-am avea, i-am putea folosi pentru batrani si copii, de la spitale la gradinite, gama e larga), atunci cred ca solutia decenta sa impune de la sine: tinuti cateva zile, daca nu sunt adoptati, atunci procedam ca in orice tara civilizata.
March 25th, 2008 @ 1:11 pm
…am vazut si filmuletul postat de rox..si mi-am adus aminte si de metodele folosite in “eutanasierea cainilor” vezi filmarile cu zeci de caini arsi de vii, zdrobiti cu bate etc.. etc.. si stau si contemplez cele postate mai sus :”…Sau orice om, pentru ca ar trebui sa ne pese intai de semenii nostri si dupa aia de animale.” hmm.. semenii nostri..poate ai vostri, ca eu sigur nu seman cu ei! pt divertisment am sa atasez si eu un link (poate l-ai mai vazut, mare han) http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/
si o sa termin prin a spune ca am fost muscat de caine (de mai multe ori, dar nu de maidanezi, recunosc) stiu cum e… insa nu mi s-a intamplat niciodata sa ma jupoaie un alt animal de viu (..vezi film)
March 25th, 2008 @ 1:13 pm
scuze… am postat fara sa vad ce-ai scris mare han
March 25th, 2008 @ 1:26 pm
mda… deci ajungem la un consens
..panala un pct… cu cei existenti deja pe strada..repet persoanl i-as putea tolera inca cativa ani pana voi sti sigur ca vor disparea (castrati fiind nu se vor mai inmulti, si sperand ca nu vor mai fi noi abandonuri — dc s-ar lua masurile de care vorbeam) repet e o greseala a societatii pentru care eu,unul, sunt dispus sa platesc! sunt de acord ca e nedrept pt cei care nu au abandonat niciodata animale pe strada.. insa, probabil, consecintele actiunilor noastre au afectat pe ceilalti…si pana la urma , sunt preturi de platit cand traiesti in ceea ce se cheama “sotietate”.. dincole de asta discutie devine prea ampla si.. nu e locul aici
apreciez ca si marele han devine mai conciliant..si aceeasi mentiune: ma bucur ca exista si “suparati pe animale “(
..scuze da alt termen nu-mi vine in minte) cu care pot discuta civilizati (trust me you’re facing extinction too
)
April 16th, 2008 @ 6:27 pm
PETITIE
http://www.romanianews.net/modules.php?op=more_info&show_signers=1&ePetitionId=9&name=ePetitions
Opinie:
Libertatea = responsabilitate si obligatii spunea cineva f f bine! Inseamna sa facem ce vrem cu o conditie – sa nu facem rau altuia. (ciinele nu stie ca face “rau”, insa omul care il hraneste in fata blocului si nu il ia in apartament face “rau” altui om)
Am o catelusa de rasa, nu am fost muscata de ciini, insa nu sint de acord cu ciinii vagabonzi pe strada. Iubesc animalele, insa nu cred ca o solutie este sa ii lasam pe strada si sa-i sterilizam….In definitiv ciinele musca cu gura nu cu fundul…..S-a dat o lege pentru proprietarii de animale sa aiba la ei maturica si foras pentru a aduna excrementele animalului de companie….insa legea trebuia data DUPA ce se rezolva problema ciinilor fara stapin. Cine aduna excrementele animalelor fara stapin?
Cine iubeste cu adevarat animalele sa nu impuna celorlalti sa suporte ciinii pe strada….sa fie responsabili si sa ia macar un ciine in casa lui. Membrii asociatiilor de animale sa dea un exemplu personal : sa nu mai manince deloc carne (si vaca, porcul, oaia sint animale si daca spui ca iubesti animalele de ce sa le sacrifici ? ) ….si sa adopte ciini de pe strazi.
Sint de acord cu desfiintarea gradinilor Zoo ! Nu este firesc ca acele animale sa stea in cusca. Daca o persoana afirma ca iubeste animalele sa o si demonstreze….De demagogie ne-am saturat! Asta inseamna RESPONSABILITATE CIVICA.
Nu consider o solutie aceea de a face terapie toate persoanele care au fobie de ciini sau care au fost muscate de ciini ……:)))
Interesant de analizat: cine “iubeste” animalele – exagerat si cu prea mare patima (considerind ca “toata lumea trebuie sa ia cite un ciine, sau sa accepte ciinele pe strada”) – spune de obicei – “animalul nu tradeaza” (continuarea propozitiei : insa cineva – un om – m-a tradat pe mine, nu m-a iubit, m-a parasit…etc)…….Acea pers are ea o problema cu unii oameni (are convingeri negative despre oameni)…si ca atare nu nutreste sentimente prea bune fata de om in genere…Problema nu e la oamenii din jur, ci la ea insasi….
April 18th, 2008 @ 12:31 pm
daca as fi hingher, ai fi primul pe lista , dar iti vine rindul si tie, are grija si de tine cineva.
April 18th, 2008 @ 12:34 pm
Maria, sa inteleg ca iubitorii de maidanezi vor sa omoare oameni? Bine de stiut, sa va punem si pe voi in custi daca deveniti agresivi. Si apoi sa facem petiti: ii eutanasiem sau ii sterilizam?
September 23rd, 2008 @ 1:38 pm
exista si cazuri in care oamenii nu lasa cainii in pace….de aceea multi ajung pe la spitale. nu e numai vina animalelor ca sunt pe strada, e si vina multor oameni.
September 23rd, 2008 @ 4:03 pm
Miri, asemenea oameni exista, de acord. Dar nu sunt nici pe departe “multi”. Sau pot fi “multi” in conditiile in care reversul medaliei (oameni atacati de-aiurea) este prezentat sub forma de “extrem de multi”
January 20th, 2009 @ 1:13 pm
Mai bn mai tarziu decat niciodata!Acum am vazut comentul tau si ma gandesc la ce ti-au facut. Mi-e tare mila de tine, un om cu un limbaj ca al tau, cu un suflet urat ca al tau, nu a ajuns degeaba aici. Esti(culmea!!) si tu tot un maidanez, aveti multe in comun, in acelasi fel ati ajuns acolo unde sunteti: si tu si ei, biete fiinte mutilate!
January 20th, 2009 @ 1:50 pm
ISA: te invit la o cafea in S-park, in spate la Piata Presei Libere. Daca o iei prin cladirea Presei Libere si ajungi intreg si nemuscat, iti dau doua (cafele sau “de nu te vezi” , tu alegi)! Luati legatura cu cei de la Radio Guerilla – s-au mutat acolo de 4 luni si au deja 5 cazuri de muscaturi in firma.
Iti plac maidanezii, aduna-i de pe strazi si i-ai acasa!
Si inca o chestie: daca tu pui binele unui maidanezi in fata unui om, oricare ar fi el, ai un suflet mai urat si esti mult mai mutilat decat cel mai mutilat om pe care il stii!
January 20th, 2009 @ 2:46 pm
o da, inca o asa-zisa iubitoare de potai. dam o paine mucegaita la gunoi “sa manance catelusii” si facem gura mare in rest, ca ne-am facut datoria fata de societate.
February 12th, 2009 @ 1:21 pm
Cei care stiu ce inseamna sa ai inima ar construi un adapost de animale . Am vazut si eu maidanezi pe strada si in fata blocului. credeti ca pe ei nu-i dor.Mai ganditi-va odata poate in loc sa-i loviti le-ati da ceva de mancare
February 12th, 2009 @ 1:36 pm
flavia> pe asa-zisii iubitori pe potai ii apuca grija cand intra in studio si le trece cand ies din cadru. daca ar fi vrut sa faca ceva pentru caini, ar fi facut. dar e mai frumos sa topesti fonduri aiurea pe gipane si suncile perosnale, ia mai da-i in ma-sa pe fraierii aia de bucuresteni care cred prostiile noastre!
cred ca aici suntem de acord
October 10th, 2009 @ 6:17 pm
sunt tot suflete si ei, si pamna la urma urmei se spune ca si cainii simt persoanele rele sau care vor sa le faca rau.eu personal nu am avut nici o problema cu nici “o potaie” asa cum le spun unii. pana la urma tot noi suntem vinovati, tot oamenii
October 10th, 2009 @ 8:20 pm
@flori. Chestia cu cainii care simt persoanele “rele” e un mit. In general ataca atunci cand sunt in haita. Iar primul care da tonul e liderul haitei, alfa-male-ul. Dupa care poti sa fii tu si usa de biserica, tot un bolovan bine tintit te scapa. Cat despre vina oamenilor, nu stiu. Poate esti tu de vina ca sunt si caini vagabonzi, eu in mod sigur nu am arunncat nici un caine pe strazi. Mai usor cu generalizarile, ca n-avem cum sa fim NOI, OAMENII, vinovati.
February 8th, 2010 @ 8:37 pm
toti maidanezii ar trebui eutanasiati, cei care traiesc printre maidanezi devin maidanezi, cei care hranesc maidanezii sunt maidanezi ! Eradicati maidanezii ! Spalati mizeria si rusinea care a coplesit acest popor de lasi !!
February 8th, 2010 @ 8:42 pm
sunt pentru eutanasierea imediata a tuturor maidanezilor ! atata timp cat nu avem solutii pentru oamenii maidanezi atunci sa eradicam haitele (care concureaza la tomberon cu boschetarii)
March 4th, 2010 @ 9:57 pm
cris, toata stima pentru comentariul tau; sint medic veterinar si am facut facultatea pentru ciini si cai, dar ce este in romania este de nesuportat; locuiesc la curte si sint singurul de pe strada mea care are (avea) gazon pus linga gard, un gazon perfect intretinut de mine; nu am facut altceva decit sa le creez un WC frumos maidanezilor de pe strada, maidanezi hraniti de o asa zisa iubitoare de animale; nu reusec sa inteleg de ce are haine de blana si de ce mananca fara griji carnea altor animale; am avut ocazia sa vizitez in ultimii doi ani Italia, Austria, Germania; nu trebuie sa mai spun ca nu am vazut nici un ciine liber pe strada si nici un excrement de ciine… si culmea e ca am intrebat un german rezident aici in Romania, cu o casa intr-un cartier inchis din Pipera, (care a incercat sa-si lase gradina casei fara gard si aasa gradina lui a ajuns WC public pentru ciini din cartier), cum reusesc ei sa tina germania fara ciini liberi pe strada; va redau exact cuvintele lui : ” in Germania nimeni nu hraneste un ciine strain pentru ca nimeni nu vrea rahat de ciine pe strada sau in curtea lui, iar vanatorii au dreptul sa impuste ciini fara stapan ” ; de ce ei pot si noi nu?!?
March 4th, 2010 @ 10:32 pm
,,de ce ei pot si noi nu?!?”(copy-paste)…urshi,raspunsul e practic si simplu! nemtii sunt practici!…SIMPLU!
March 12th, 2010 @ 11:07 pm
sunt o proasta din zona argesului beautifulgirls05@yahoo.com
March 12th, 2010 @ 11:10 pm
sunt o proasta din zona argesului beautifulgirls05@yahoo.com
March 12th, 2010 @ 11:18 pm
sunt o proasta din zona argesului beautifulgirls05@yahoo.com