Năvălitorul

Idei legate de calorifer

Otraviti maidanezii! Bagati-le pungi biodegradabile pe gat!

March 16, 2009 | 26 comentarii

  • Imi plac ploiestenii. Baietii astia stiu sa-si rezolve singuri problemele: Locuitorii cartierului ploieştean Malu Roşu au descoperit în această dimineaţă cadavrele a cinci câini fără stăpân. Cel mai probabil, animalele au fost otrăvite. Urmeaza seria de bocitoare profesioniste de la asociatiile pro-javre, amenintari cu inchisoarea si indemnuri tovarasesti la iubirea de animale
  • Ce nu apare in articol e un scurt vox pop cu oamenii din zona. O poveste mica despre cum a venit X de la liceu cu blugii rupti de niste colti, despre cum ocoleste Y jumatate de cartier pentru ca o vaca bipeda tine sub balconul ei trei javre gata sa rupa trecatorii sau despre cum si-a gasit Z fetita de cinci ani plina de sange pentru ca niste bastarzi de la Asociatia Rahat de Caine pe Strada tocmai adusesera “animalele sterilizate in teritoriu”
  • Am mai explicat o data: cainele musca, nu f*te. Ia-l, scoate-i toti dintii si o sa te cred ca nu mai e un pericol social. Iar de sterilizat, n-aveti decat sa sterilizati toate proastele care latra in media despre “dragostea pentru bietii catei”
  • De fapt, de ce ma chinui eu cu explicatii? E clar pentru orice om destept ca toate asociatiile astea sunt praf in ochi. Vine banu’ gros din afara (ca sunt destul idioti vestici care cred in prostiile debitate de asociatiile romanesti), mai merge o spaga pe unde trebuie, sa nu-si bage nasul guvernul sau presa (chiar, de ce nu s-a facut o investigatie despre cine si de unde f*te bani pe caini?), se arunca bani pe campanii media si ceva miscari de fatada in teritoriu si restul intra in buzunare. Si in gipane. Ca doar n-o merge iubitoarea de caini pe jos, asa cum fac fraierii aia care sunt atacati de caini vagabonzi. Acum e clar?
  • Imi place Romania. E o tara speciala. Tara in care sacosele biodegradabile nu sunt biodegradabile. Nu-i nimic, macar sunt cancerigene.
  • Formula „oxobiodegradabilă” este greşita. Potrivit legilor europene, materialele oxodegradabile nu sunt unul şi acelaşi lucru cu cele biodegradabile.[...] Unii compuşi metalici folosiţi în aceste produse sunt clasificaţi de normele europene în categoria substanţelor periculoase cancerigene şi toxice pentru reproducere.
  • Daca l-as intreba pe fostul minsitru Korodi de ce au ajuns mizeriile astea pe piata in plin hei-rupism asa-zis ecologist, probabil ca mi-ar spune doar atat:
  • Deci, uite care eszte problem la eu: prodiuchetori rumini nu trimisz la eu prospect in unghiureste, si la mine nem tudom romaneste! 
  • Daca i-as zice ceva de ma-sa oare ar intelege?
  • Sau mai bine sa-i trimit un mesaj scris pe-o punga din asta mizerabila, invelita in jurul unei caramizi ecologice.

Related posts:

  1. Pungi biodegradabile – o mare frectie
  2. Bagati-mi televizorul! Prin cablu!
  3. Eutanasia revine. Ascundeti maidanezii in frigider!
  4. De ce trebuie eutanasiati maidanezii
  5. Adevar misogin 272

Comentarii

26 comentarii

  1. raluxa
    March 16th, 2009 @ 6:10 pm

    Vorbesti pe gustul meu. La mine in bloc, mai precis pe casa scarii in dreptul etajului meu (vorbim de etajul 8!!) vecinii mei intretin o javra cu insomnii care se pune pe latrat cu precizie intre orele 1 si 4 dimineata – imagineaza-ti cum se aude, cu acustica unei scari de bloc. “Luati-l frate in apartament” – “Nuuu, n-avem loc… dar daca incearca cineva sa va sparga casa o sa latre, asa ca simtiti-va protejata, domnisoara!” Cine naiba se mai sesizeaza cand javra semnalizeaza hoti, din moment ce tot blocul trebuie sa-i suporte concertele in fiecare seara? Si totusi mi-e prea mila de el sa actionez in stil ploiestean…chiar si cu pretul noptilor (nu putine!) in care ma trezesc periodic in concert de latraturi…

  2. Je
    March 16th, 2009 @ 9:07 pm

    salut
    in parcul herastrau sunt o multime de pietricele mici, numai bune sa le aduni in buzunar pentru jjigodiile agresive.
    doua intre oki si fuge jogodia schelalaind.
    dupa aia, numai mimezi ca te apleci si ai frum liber.
    eu nici nu mai ezit, ca m-am saturat de haitele de javre din orasul asta

  3. alin
    March 16th, 2009 @ 11:07 pm

    Sunt total de acord cu rezolvarea problemei cainilor intr-un fel sau altul – eutanasierea e chiar foarte ok.

    Dar sa te declari incantat de metoda asta , e josnic. Te-ai informat ce inseamna moartea prin otravire .. nici un animal nu merita asta. Sunt 4-12 ore de chin.

    Mai spun odata – eutanasierea e foarte ok , dar otravirea e o barbarie , o dovada in plus ca suntem cu >100 de ani in urma altor tari. Ah si e o barbarie chiar si pentru HAN , daca luam in considerare ca suntem in 2009 , si nu in 1162–1227 (dupa wikipedia)

  4. Marele Han
    March 17th, 2009 @ 12:00 am

    Aline, daca otravirea e o barbarie, oare un copil mutilat de un caine ce o fi? o batrana rupta in bucati de o haita ce este? si asa mai departe. am fost acum 7-8 ani prin spitale si am vazut ce pot face haitele. nu ti-as dori vreodata sa vezi, trust me. e sinistru. iar eu am plecat si am uitat, oamenii aia au ramas sa traiasca cu sechele permanente si degete lipsa.

    am scris mai demult: eutanasie, cutit la gat, nu-mi pasa. trebuie sa scapam de ei. Iar otravirea din ploiesti nu e munca unui dement sadic ci, mult mai probabil, efectul exasperarii unor oameni obisnuiti care se chinuie sa traiasca civilizat intr-un stat mult mai inapoiat ca imperiul nostru de acum 1000 de ani. atat au putut face ca sa scape de un pericol real, pericol pe care statul roman il trateaza cu o nesimtita indiferenta.

  5. pescarul " nationalist "
    March 17th, 2009 @ 6:24 am

    Hanule, eu ma inscriu in norme !
    Toamna, dupa ce plecau pescarii de la cherhanalele de pe malul marii, ramaneau liberi cca. 30 de caini care deveneau periculosi pentru oameni si animale. Imi luam pusca si ii ” eutanasiam ” definitiv. Nu faceam decat sa pastrez normalitatea. Iubesc cainii, am un shnautzer urias de 10 ani dar nu sunt deacord cu javrele! de nici un fel !

  6. danielad
    March 17th, 2009 @ 7:38 am

    Am tot sperat ca autoritatile se vor sesiza si vor rezolva problema maidanezilor.Se pare insa ca acestea nu vad ,nu aud ,nu stiu sau nu vor sa stie ca intr-o tara civilizata nu te intalnesti cu potai la tot pasul , nu trebuie sa fii foarte atent dimineata cind iesi din bloc sa nu calci cumva “produsul” matinal al acestora , nu ti-e teama sa iesi pe strada de frica maidanezilor agresivi , nu primeaza grija pentru potai in pofida grijii pentru om. La noi in virtutea unor fonduri externe pe care le folosesc mai mult pentru bunastarea lor , acesti “iubitori” de animale sau mai bine zis de bani au reusit sa mentina potai pe strazi (sa aiba obiectul muncii – nu?) ba chiar sa foloseasca bani publici pentru adaposturi ,etc. Nu avem fonduri pentru construirea de adaposturi pentru oamenii strazii , mor batrini infometati si inghetati pe strazi dar nu luam masuri pentru ca, de pe urma lor nu rezulta castiguri grase. Media are si ea vina ei pentru ca face prea mult tam-tam in cazul cainilor vagabonzi in schimb cind e vorba de grija fata de om , totul e tacere. Si poate o vina avem si noi toti ca acceptam o asemenea situatie prin tacere …. Ma bucur ca mai exista oameni care sa ia atitudine, poate cineva va avea urechi sa auda iar societatea romaneasca se va trezi din greul somn al ratiunii.

  7. Nemesis
    March 17th, 2009 @ 8:02 am

    @Je: de ce sa aduni pietricele cand ai bocanci? :D
    @alin: cred ca traiesti pe alta lume …. te-ai trezit cu vre-o haita de caini in fata? sau mai rau inconjurat de ea? Asa .. la vre-o 25-30 de caini? Sa vezi atunci cum sta treaba, cum e cu injectiile si doamne fereste cum e cu ranile lasate de acesti maidanezi? Daca iti plac asa de mult ia-i pe toti acasa ca noi nu ne sauparam … iti mai si aducem daca nu iti ajung.

  8. valyum
    March 17th, 2009 @ 8:18 am

    Nemesis, ALin nu a vrut neaparat sa ii apere. A zis doar ca metoda de otravit e barbara.

    Jack-ule, exact stilul care te-a dus in top 15. Laconic, lapidar si la obiect! felicitari

  9. Ina
    March 17th, 2009 @ 11:13 am

    În primul rând animalele bucureştene sunt foarte stresate. Ele suferă, la fel ca şi omul, de pe urma poluării, atât atmosferice cât şi fonice, la fel ca şi de pe urma tratamentului la care sunt supuse de oameni. Pentru a contracara acest efect, trebuie creat un loc în care ele să se simtă liniştite şi în siguranţă dar şi libere în acelaşi timp. Acest loc trebuie să semene cât mai mult cu unul natural, unul în care se întâlnesc elemente precum iarba, copacii, apa, cerul sau liniştea. Pentru o bună comuniune între peisajul urban şi cel dedicat animalor trebuie amenajate în primul rând spaţii care să repecte regulile de igienă. În acelaşi timp, o izolare fonică faţă de lătratul câinilor sau mieunatul pisicilor i-ar face pe mulţi vecini mai în vârstă fericiţi. Acest lucru este practic imposibil în curtea unui bloc însă un mediu care le conferă confort şi o oarecare izolare faţă de trecători, le va aduce şi liniştea dorită.

    multe lucruri nu merg ok din pacate in acest oras si cum el este populat de oameni ca noi nu ar trebui sa ne mire; cati copii abandonati nu-si gasesc solutie la problemele lor? cati oameni bolnavi nu gasesc medicatia corecta?
    ce dracu vb voi aici? faceti ceva pentru ca lucrurile sa stea altfel sau doar dati din gura?
    concret ce faceti? comenati ca tot romanul ca alta putere nu aveti

  10. Baku
    March 17th, 2009 @ 11:38 am

    Da, corect, otravirea e o modalitate barbara de a omori un animal. Dar ca iubitor de animale, cum te-ai simti ca intr-o zi sa ajungi in fata curtii, sa deschizi poarta cu telecomanda, sa stai frumos in masina, sa vezi catelusu care il ai in curte (unu mic, de talia unui soricar, ciufulit asa si cu un aer de catelusul mecanic) cum vine in buza curtii si se bucura. In momentul urmator sa fie luat in dinti de 2 caini vagabonzi de pe strada, dus pe camp pana sa apuci sa dai jos centura si sa iesi din masina, si sa fie aproape rupt in doua pentru ca seara sa moara in cabinetul veterinarului din cauza hemoragiilor interne masive. Cum te-ai simtit? Ai fi la fel de ingaduitor cu cainii vagabonzi, proaspat sterilizati si capsati pe ureche? HM? sau ai lua masuri proprii si personale cand dupa ce te duci la primarie primesti doar un “da da, vom lua masuri” si deja au trecut 4 luni de zile si cainii aia tot acolo sunt ai au mai adaugat la palmares un catel al unui vecin. HM?
    Nici nu mai imi pun problema sa ies sa ma plimb cu bicicleta, pentru ca ar trebui sa ma inarmez cu crosa de golf si sa joc un pic de Polo cu capetele lor.

    Iubesc cainii dar astia vagabonzi deja nu mai sunt cainii aia cu care ai putea sa te joci si sa ii alinti lugu lugu laga laga si sa le arunci un os proverbial.

    Asa nu. Mentionez ca nu mai stau in bucuresti de 3 ani de zile, dar stiu ce haite sunt si acolo, in weekend stand pe undeva pe la dristor printre blocuri, unde daca ma intorc noaptea sunt mari sanse sa dau nas in nas cu o haita de cam 12-14 caini (cati am putut sa numar eu pe intuneric) care aleaga asa frumos si maraie melodios, de-ti vine sa te duci in mijlocul lor sa ii pupi pe toti, mancaleas ,fara – ca ma grabesc, coltisorii lor frumosi.

    Oricum, in toata treaba asta e de vina primaria fiecarei localitati care nu se sinchiseste. ONG-urile pro animale au fonduri dar nu eutanasiaza cainii periculosi (din cate stiu cam 1.500.000 costa o eutanasiere) si nici nu construiesc adaposturi, e un dolce far niente frumos.
    Meh, pana ajungem noi la standarde europene mai avem mult. Might as well go medieval on their asses.

  11. Baku
    March 17th, 2009 @ 11:39 am

    ah da, cainii aia sunt de pe un santier unde sunt bine mersi ingrijiti de muncitori, au de mancare zilnic…deci nu se pune problema ca sunt inraiti si infometati, vezi doamne.

  12. Marele Han
    March 17th, 2009 @ 11:40 am

    trebuie creat un loc în care ele să se simtă liniştite şi în siguranţă dar şi libere în acelaşi timp. Acest loc trebuie să semene cât mai mult cu unul natural, unul în care se întâlnesc elemente precum iarba, copacii, apa, cerul sau liniştea.

    ai dreptate Ina. un loc cu soare, loc cu verdeata, unde sa stea mielul cu leul fara probleme de comunicare. Pai asemenea loc l-a creat deja Dumnezeu. Si eu pentru asta militez: sa trimitem cat mai repede maidanezii acolo! :)

  13. Marele Han
    March 17th, 2009 @ 11:42 am

    Baku> eutanasierea este mai nou interzisa prin lege. asta e marea buba. sa-i multumim fostului parlamentar Marinescu-Bideu pentru initiativa si lu’ ma-sa ca n-a facut avort la timp. am incheiat sarcasmul

  14. Ina
    March 17th, 2009 @ 11:51 am

    inutil!
    de aceea ne merge atat de bine in romania; probleme sunt peste tot dar talentul nostru de a ironiza nu se desfasoara in toata splendoare lui nicaieri ca aici;
    concret, ai facut ceva care sa ajute la a solutiona probleme de natura sociala care te afecteaza?
    concret, ce faci pt a-ti aduce aportul la o viata mai civilizata in orasul in care traiesti?

  15. Ina
    March 17th, 2009 @ 11:53 am

    ieah, cam aiurea sa invoci un avort asa doar ca sa te afli in treaba;
    ce ai?

  16. Ina
    March 17th, 2009 @ 11:58 am

    nici nu vreau sa stiu ce ti-a venit sa abordezi un astfel de subiect, ma referi la caini aici; nu pot si nu sunt de acord indiferent de rautatile pe care le fac; sa-ti explic de ce; in primul rand noi oamenii le suntem superiori animalelor si nu inteleg cum ne pot domina astfel de situatii. cine-i devina ca se ajunge aici? nu noi pt ca nu ne folosim creierul? de ce trebuie sa ajunga sa faca haita si sa atace? de ce trebuie sa se inmulteasca si sa se inraiasca? de ce nimeni nu poate gestiona situatia? de ce oamenii nu gasesc solutii fara sa apeleze la brutalitate?
    doamne ce m-am enervat nu pot sa-ti explic

  17. Marele Han
    March 17th, 2009 @ 12:00 pm

    prima chestie pe care o faci este sa nu accepti tigania si mizeria sustinute legal de un act tampit. Apoi sa faci gura pe tema asta. Sa iei politicienii de gat si sa-i obligi sa aduca eutanasia in legalitate. sa pui presa pe toti escrocii aparatori de javre. sa-i dai peste bot “firurgului” oprescu sa fie si primar, nu doar cel mai lung carnat din lume.

    asta e doar inceputul. pentru ca altfel vom vedea si mai multe potai otravite pe strazi. si e firesc sa fie asa, din moment ce statul roman se scarpina in fund in timp ce aia muscati/mutilati urla la luna de durere

    later edit: chestia cu “noi suntem superiori” pica din start. suntem superiori si leului, dar am niste dubii ca as domina situatia daca as da peste unul flamand in savana. sau peste o haita de lupi. iar de la haita de lupi la una de caini salbaticiti nu e mare drum.

  18. valyum
    March 17th, 2009 @ 12:03 pm

    jack-ule, hai sa ne aducem aportul la o viata mai civilizata.

    ne intalnim sambata noaptea sa omoram vreo cativa? promit ca nu-i otravim.
    dam cu toporul, dar cu partea ascutita, ca ei musca cu gura si nu cu respectiva coada!!!!!!!!!

  19. Ina
    March 17th, 2009 @ 12:08 pm

    dar ce e cu atitudinea asta razboinica si haiduceasca?
    daca suntem in jungla….
    ajungi prin ceea ce spui mai sus la vorbele mele; sunt infometati, sunt stresati, sunt animale si au instictul de aparare
    ce nu intelegi?
    noi stim ce inseamna calitatea vietii iar ei stiu doar frustrarea si legea junglei
    deci?
    hai sa dam cu otrava ca am fost noi ignoranti si i-am abandonat, nu?

  20. Marele Han
    March 17th, 2009 @ 12:11 pm

    nu, hai sa dam cu otrava ca sa nu ne rupa pe noi. Ina, nu-ti doresc vreodata sa vezi ce-am vazut eu. oameni fara degete, copii muscati de fata, un pustan ramas chior din cauza unei potai and so on. Eu prefer oamenii, nu cainii. si daca un caine mi-ar ataca pustanul as rupe javra aia in bataie. fara mila si fara remuscare. si faza misto e ca si tu ai face la fel, daca ar fi copilul tau.

  21. Ina
    March 17th, 2009 @ 12:23 pm

    cred ca da

  22. Macabrescul
    March 17th, 2009 @ 1:41 pm

    “Sunt stresati cainii de catre mediul asta”, Ina? “Ei au instinctul de aparare/conservare”?, zici?
    Pai si cu instinctu nostru (al oamenior) de aparare cum ramane? Crezi ca nu-l avem?

    Cand ajung sa ma simt amenintat de caini asa cum se simt ei amenintati ca trece unu’ oarecare p-acolo si sar la gatul lui pentru ca “le incalca teriotoriul”, eu de ce sa nu ma simt amenintat de ei, de caini, si sa nu actionez in consecinta?

    Rezervatie zici?
    Animalele de la gradinile zoologice din romania (”tigri si pantere, lei si alte mamifere”) stau pe ciment, intre betoane infecte sau pe pamant batatorit, in mormanele produselor porpiului metabolism si tu zici aici de “loc cu verdeata” pentru caini??!? Cand pe mine ma ustura gatu, si am gust de praf in gura de la jegul asta de oras si n-am un parculet in care sa merg? Si apropos, nu sunt vreun “sensibilos”

    Ti-ai busit vreodata masina incercand sa feresti (chiar fara sa vrei; pur si simplu dintr-un reflex involuntar) un caine? Sau ai cazut de pe motocicleta, si ti-ai raschetat genunchii, pielea si rupt hainele si platit stricaiuni la motor de cateva sute sau chiar mii de RON din cauza unei javre care sare de te miri unde cu dintii in roata ta?

    ORASUL, si orice asezare omeneasca, e teriotriul “oamenilor”. Padurea e teriotriul lupilor, ursilor, cainilor , etc.
    N-au ce cauta aici.

  23. Ina
    March 17th, 2009 @ 3:38 pm

    Macabrescul: eu nu am spus nicio secunda “lasati cainii sa muste, e ok sa vedem copii desfigurati, lasati-va terorizati de haite si iubiti animalele care va fc rau”; imi pare rau ca nu reusesc sa transmit un mesaj corect, observ ca toti aduceti acelasi argument sub o exprimare sau alta; nu sustin nici violenta si nici aceste haite sau pur si simplu acesti caini stresati, intreb doar oare cine este devina ca ei au ajuns sa fie atatia pe strazi? cine a ramas indifirent la multe gesturi din acest oras iar lucrurile au capatat aceasta dimensiune?

    este rezultatul unor actiuni ceea ce se petrece; si eu conduc si incerc sa ii feresc dimineata in trafic dar nu mi-am stricat masina din aceasta cauza; si eu respect viata si vreau ca un copil sa fie sanatos; eu sustin si repet asta ca trebuie actionat altfel decat cu furie, u solutii extreme de a-i mutila ori omora; ei nu au avut de ales si se afla in aceasta situatie; noi putem pune in practica niste solutii; asta sustin!
    de ce trebuie sa trec printr-un lant de pagube ca sa ajung sa-i urasc si sa manifest violenta? de ce nu ma pot gandi si apela la oameni care chiar se ocupa de acest domeniu si sa fac ceva in sensul acesta;
    nu sunt de aord cu omorul; nu sunt pentru violenta, pentru mutilare nici in cazul animalelor nici in cazul oamenilor!

    prefer sa fac ceva; sa duc un animal la o asociatie unde se ocupa de ei ii sterilizeaza, le cauta un stapan sau le ofera adapost;

    prefer sa fac o zi macar pe an voluntariat si sa ajut la o casa de copii vieti care chiar au nevoie;

    daca fiecare dintre noi ar face schimbarea s-ar face simtita, si nu in sensul distructiv; e cel mai simplu sa dai un bocanc in gura; e un gest de moment care nu iti aduce nicio satsfactie;

    in fine, cred ca mesajul este foarte simplu, sa nu ramanem indifirenti si sa cautam solutii dar nu din teorie ci si din practica; ai mers la o asicoatie de animale sa vezi cu ce probleme se confrunta cei de acolo?
    ai mers o zi din viata ta intr-o librarie sa donezi o carte de care te poti lipsi in cosurile pentru copii orfani?

    de zis putem spune multe dar faptic prea putin
    imi pare rau ca trebuie sa discutam in contradictoriu.
    repet, nu sunt de acord sa suferim din cauza cainilor maidanezi, nu sunt de acord sa sufere copii ori adulti, dar cred cu convingere ca este cazul atunci cand ne revolta ceva sa luam atitudinea corecta, nu doar sa ne infuriem.

  24. belphegor
    March 17th, 2009 @ 6:45 pm

    …da Ina,m’ai convins! …ca sa nu mai stresez animalele(fie ele care’or fi) nu mai tai porcu’ la Craciun,nu mai tai mielu’ de Pasti, …etc ,s.a.m.d…ca sa nu le stresez!…si convinge’l pe Tiriac sa’si dea armele de vanatoare(…si invitatii lui!) la fier vechi…ca sa nu streseze mistretii de la Balc(nu aia din Parlament)…in rest poate ,,ne dotezi” cu o postare dupa (surprizaaaaa!)cum ti’au functionat sfincterele la o intalnire cu o ONARABILA HAITA de ….maidanezi!
    P.S…sufleteste(te) inteleg,dar peicolul ramane pericol! …cu bine! :D

  25. codrus
    June 4th, 2009 @ 11:19 am

    sunt un cretin frustrat sexual. va rog sa ma molestati, pentru ca altfel ma tampesc de tot. va multumesc in genunchi.

  26. belphegor
    June 22nd, 2009 @ 8:02 pm

    …(copy-paste)ATACATI persoanele AMINTITE,INSIRATE DE MINE SI NU CAINII…asa este @econinja! …asa scapam de maidanezi la modul eco! …dar pana atunci?…eu prefer sa ma apar…din instinct!…cu bine!

Comentezi?