De ce trebuie eutanasiati maidanezii
February 5, 2010 | 27 comentarii
Pentru ca ma cheama Hitler al II-lea, pentru ca ma excita Solutia Finala si pentru ca fiecare caine eutanasiat il folosesc in procesiuni voodoo de magie neagra. Eventual alba-neagra, ca tre’ sa fac si io un ban cinstit (paragraf special pentru zoofili, retardati si proastele de la Patru Labute Triste)
Pentru voi, cititorii mei, am facut o lista cu argumente de bun simt:
- trebuie facut ceva. Si inca urgent. Cand un om moare in plin centrul Bucurestiului, o fetita e facuta harcea-parcea la Constanta, alti oameni ajung mutilati in spital, atunci trebuie sa fii idiot sau neam prost sa sustii ca locul maidanezilor e pe strada.
- dar ce facem? Ii sterilizam? Trec peste ineptia de fond (caine musca, nu fute) si intreb: cat de eficienta e solutia asta?
- sterilizarea e o mare frectie: 500 de caini intr-un an intreg.
- cu asemenea eificienta, s-avem pardon, dar e de rasul curcilor. Trebuie sa fii nitelus tampit sa crezi ca in ritmul asta ajungi undeva.
- si-atunci, de ce atata tam-tam cu sterilizarea? Pentru ca produce bani. Cabinetele veterinare abia asteapta contracte cu primariile. Sa fie clar: sterilizarea e gratuita doar in declaratiile oficiale. In rest, ea papa bani din buget.
- aplicam povestea cu sterilizarea de ani buni si singurul efect vizibil e ca din 40.000 s-au facut 100.000 de caini numai in Bucuresti.
- povestea cu adaposturile e si mai hazlie. Remarc de ani buni discursul asociatiilor de zoofili: dati-ne bani, ca facem noi! Aveti deja un proiect? Nu, voi dati-ne bani, ca facem noi!
- adaposturile care exista acum sunt arhipline. Ca eutanasia e ilegala, asa ca ne doare-n fund:
Acum, de când s-a schimbat legea, aşa-zişii iubitori de animale n-au mai venit să adopte niciun câine, ştiind că nu mai avem voie să-i eutanasiem (Simona Panaitescu, director ASA).
- banuiesc ca exista si iubitori adevarati de animale. Oameni care se implica. Care fac si dreg, investesc timp si bani. Dar sunt prea putini. De fapt, cred ca-i stiu pe amandoi.
- in rest avem doar zoofili, gata sa se bata cu caramida-n piept. Sa injure, sa ameninte, sa faca o felatie maidanezilor, sa manance cacat in media si sa nu faca nimic. Pentru ca e mai usor sa cersesti donatii din strainatate decat sa muncesti cu adevarat.
- concluzia e clara pentru orice om normal la cap. Asociatiile zoofile au avut mana libera pentru solutiile “umane” (cum vine treaba cu solutii umane pentru animale mi-e greu sa pricep) si rezultatele au fost exact pe dos.
- e nevoie de masuri radicale. M-am saturat de pizdutele proaste care vorbesc mult si nu fac nimic. Nu mai vreau sa vad caini pe strada. Pentru ca nu traim in jungla. Suntem oameni si vrem sa traim ca niste oameni.
Related posts:
- Eutanasia revine. Ascundeti maidanezii in frigider!
- Otraviti maidanezii! Bagati-le pungi biodegradabile pe gat!
- Eutanasiati cainii agresivi!
- Ca sa lucrezi la RATB iti trebuie diploma speciala
- 10 semne ca trebuie sa-ti schimbi prietena. Ghid practic
Comentarii
27 comentarii
Comentezi?


February 5th, 2010 @ 12:49 pm
io mi-aş face un sejur în râmnicu-vâlcea.
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/870668/Primaria-Valcea-ofera-50-de-lei-pentru-un-caine-fara-stapan/
February 5th, 2010 @ 1:11 pm
iar o sa ia cei de la 4 LABE TRISTE (una dimineata, 1 dupa pranz si 2 seara) in vizor.
cu dedicatie pentru anonimul, ca o sa apara pe aici: daca vrei sa te sinucizi, fa-o, da nu mai pune comment-uri (ce-i drept fara injurii) aiurea…
February 5th, 2010 @ 1:12 pm
fara injurii ca le-am periat eu
February 5th, 2010 @ 1:44 pm
La noi in oras( unul micut, prin Bacau) apare periodic cate o gasca de maidanezi grasi, mari, mai ales negri- cred ca-s rude- care bantuie zi si noapte si, Doamne, is tare fiorosi; de unde vin sau cine-i aduce, naiba stie. Ce mi-ar placea o Bazouka…
February 5th, 2010 @ 5:47 pm
Sa ma pis pe ei de caini. Mereu sar la picioare cand esti pe bicicleta. Ma pis pe ei.
February 5th, 2010 @ 6:16 pm
Bagă mare, man. Eventual vezi dacă există vreun serviciu de voluntariat pentru eutanasierea câinilor; vin cu scule d’acasă.
P.S.: pune full feed la RSS, că dau share și nu citește nici dracu’.
February 5th, 2010 @ 9:18 pm
Eu sunt pentru.
Daca un om ma ataca, sunt perfect dispus sa-l omor, darmite un caine.
February 5th, 2010 @ 9:32 pm
daca te ataca. corect.
Dar daca nu?
Cazurile singulare… cazurile singulare ridica un semn de intrebare, adevarat. Insa ne dau si dreptul sa generalizam?
February 5th, 2010 @ 10:24 pm
9.000 de insi muscati anual in bucuresti. hai sa nu generalizam /sarcasm
February 5th, 2010 @ 10:31 pm
9000 de insi din cca 2 mil de locuitori… hmm….
cati caini sunt? sau un caine a muscat de 10 ori? mi-e greu sa cred ca peste 50 % din caini a muscat cel putin un om…
February 5th, 2010 @ 10:40 pm
sunt sigur ca sunt doar niste nebuni care merg sa-si faca antirabic de-aiurea. pun pariu ca de fapt s-au muscat singuri.
era mult prea mult si daca erau 1000 de cazuri. si 500. nu traim in jungla. avem pretentia ca traim in orase civilizate, unde nu trebuie sa merg cu bata pe strada ca sa ma apar.
February 5th, 2010 @ 10:43 pm
aici ai dreptate.
Dar, nu e vina lor. E vina noastra.
Si, daca nu e vina lor, nu vad motivul pentru care sa hotaram moartea lor.
Doar pentru ca suntem incapabili de o solutie normala si civilizata.
Cam asta ar fi ideea.
De ce nu se incepe in a da in cap idiotilor de sugative?
Pentru ca e mai usor sa dai in cap cainilor?
Cam asta ar fi ideea in mare…
February 5th, 2010 @ 10:58 pm
“e vina noastra” e un text rasuflat. nu exista vina in solidar. exista vinovati si nevinovati.
cine sunt vinovatii? primarii cu dureri in fund, senatorii cu legi imbecile si asociatiile de zoofili care tin mortis sa fie haite pe strada, ca sa poata cersi in continuare donatii de la niste indivizi destul de tampiti sa le dea. din cauza unor paraziti gen patru labute triste au murit oameni. poate nu esti la curent, dar omul e om si animalul e animal.
daca pui semnul egal intre om si animal, atunci pune-l corect. mangaie sobolanul din subsol, desmiarda puricii si paduchii si tresalta de fericire daca afli (io nu-ti doresc) ca te-ai pricopsit cu o tenie. ca si astea sunt tot animale.
fuck it people, chiar trebuie sa va lamuresc ca la clasa intai ca intre mofturi si argumente e o diferenta cat zidul chinez?
hai sa fim sinceri: ce ati face voi daca v-ati vedea propriul copil atacat de o haita? ati pupa haita in bot sau ati pune parul pe ei? aici se trage linia. restul sunt mofturi!
February 5th, 2010 @ 11:39 pm
eu una as trage o bata in cap nenorocitilor ce permit aceste lucruri.
Insa, nu, nu as fi de acord cu eutanasierea.
Si nu, nu e un text rasuflat.
Sau, suntem prea obositi, sau poate prea fricosi sa facem altceva?
In loc sa ne stricam energiile pe tampenii cu cine are dreptate si cine nu, de ce nu sarim la jugulara alora cu adevarat de vina?
Hai sa fim seriosi, hanule.
De ce nu se gaseste nimeni sa invetigheze, sa puna la zid toti tampitii care iau banii si nu ii folosesc pentru ce ar trebui?
Sau, e prea greu?
Chit ca omorati cainii, toti cainii vagabonzi, leprele alea tot o sa gaseasca alta modalitate de a fura. De a ne fura.
Nu se rezolva nimic cu eutanasierea cainilor. Pentru ca tot acelasi kkt va fi, cu sau fara ei…
Si, nu ar demonstra nimic altceva decat frica noastra, lasitatea de a rezolva adevarata problema.
Cand mergi la doctor, mai intai acesta, teoretic va face tot posibilul sa rezolve ituatia, si, doar daca nu are alta solutie, va recurge la amputare.
Dar noi ce facem? Amputam direct? Daca boala e in alta parte?
February 6th, 2010 @ 12:25 pm
Amin!
Pfff, eram sigur că trebuie să apară şi „iubitorii de animale”. Roara, câţi câini ai adoptat până acum de la adăpostul de animale?
February 6th, 2010 @ 2:51 pm
platesc 30 de euro lunar ptr un caine lup, prin adoptie la distanta… si, cand o sa ma infing intr-un loc, fara sa mai merg dintr-un oras in altul, o sa il iau cu mine… altceva?
February 6th, 2010 @ 3:28 pm
Ma apuc sa postez aici, pentru ca la primul articol nu mai am loc, plus ca a mai aparut un Vlad, si nu mai stiu care ii cine.
@Roara: eutanasierea este doar o solutie ce se poate aplica. Spui ca nu esti de acord cu ea pentru ca sunt oameni ce poarta vina pentru ca exista haitele pe strazi. PErfect de acord, nici cainii aia nu au aparut din neant si nici nu s-au inmultit fara o oarecare aprobare, fie ea si tacita. Dar problema trebuie rezolvata si asta include “curatirea” cainilor. Este evident ca sterilizarea nu are nici un efect. Deci cum faci sa dispara cainii?
February 6th, 2010 @ 3:34 pm
adaposturi de caini, sterilizati cu adevarat, si, tinuti sub control. Si, nu in ultimul rand, toti dobitocii iubitori de animale sa nu ii mai arunce pe strazi cand vad ca nu mai au chef de ei…
February 6th, 2010 @ 3:46 pm
toate solutiile astea au dat chix. si cred ca am fost destul de clar cand am explicat de ce. eutanasia e singura solutie viabila
February 7th, 2010 @ 4:52 pm
@roara: mai devreme spuneai ca primaria ar fi de vina pentru situatia actuala si nu esti departe de adevar. Ceea ce inseamna ca adaposturile sa fie construite si gestionate de primarie(adica de vinovat). Ori asta implica bani de la….buget. Adica fiecare TREBUIE sa contribuie la bunastarea cainilor, pentru ca TREBUIE sa contribuie la buget. Rezultatul este pedepsirea tuturor cetatenilor pentru “vina” purtata de unii. Asa ar fi corect?
Daca banii ar veni din domeniul privat (ONG-uri, donatii, etc.), nu ar fi nici o problema. Dar, la ora actuala, ONG-urile nu iau nici o masura. Majoritatea oamenilor sunt satui de maidanezi, deci vor rezultate rapide. Asadar, iubitorii de animale ar trebui sa se miste repede si pe banii lor, daca nu vor eutanasierea, pentru ca la ora actuala, iubitorii de animale nu fac decat sa incerce sa-i oblige pe toti sa accepte animale in jurul lor.
Cu ale cuvinte, mie nu imi place sa vad cainii aia pe strada si vreau sa dispara de acolo. Ca sunt eutanasiati pentru asta sau nu, mi-e indiferent. “Aparatorii” in schimb, sustin ca sunt direct interesati de soarta maidanezilor, dar nu iau nicio masura, sau masurile luate nu se vad in teren(adica sunt luate degeaba). Acum, da-mi un motiv sa sustin cauza “aparatorilor”, exceptand vaicarelile sentimentale de genul “si cainii sunt un suflet”(pentru ca si eu sunt un suflet, si tu, si ala care uraste cainii).
February 7th, 2010 @ 7:01 pm
,,De ce trebuie eutanasiati maidanezii”…hmmm,intrebare cu raspuns simplu=DE TOT!…sunt de acord cu reintegrarea ursilor ,,maidanezi”in mediul lor natural(ca este loc)…si ma bate un gand nastrusnic…sa’mi trantesc si io un ONG(Organizatie NeGanditoare)pentru protectia gandacilor de bucatarie!…ce, ,,astea nu e fiinte”?!:D
February 7th, 2010 @ 8:43 pm
Multumeste-i lui ”Fata de Bideu” Marinescu pentru legea lui sublima. Orice baba securista te poate arunca in bulau pentru ca-l omori pe Grivei ”The Slasher” Cutulica.
February 7th, 2010 @ 9:02 pm
i-am multumit personal anul trecut. bideu venise cu toata suita prm-ista sa-si faca putina campanie. si cand i-am zis ca e un traseist de doi lei a inceput sa se balbaie
February 9th, 2010 @ 12:13 am
@roara: vox clamantis in deserto. N ai cu cine, “ei” pana nu se dau cu curu’ de pamant ca s satui de atatia cacati de caine in care calca in drumul de la serviciu pana acasa, nu se lasa…! De parca nu cainii dusi in lesa se caca pe trotuar, ci aia maidanezi… Da’ na, ii impiedica o jena… Se sufoca de grija cainilor maidanezi…care le musca copiii(ipotetici) si nevestele(ipotetice). Ce fiare ale dracu’ sunt si cainii astia…!
@RanFan: Tot eu, Vlad ala sunt.In afara de argumente “contra” sterile nu ai zis nimic concret dar mi ai refuzat fiecare solutie. In continuare te folosesti de argumente “lemnoase” si in continuare esti tu cel mai sigur ca indiferent de solutie, ea va fi ineficienta. Si daca vor exista solutii eficiente, ele iti vor afecta buzunarul…. Cate milioane de bucuresteni sunteti? Dati un leu de fiecare si v ar iesi macar 150.000 de euro(gandindu ma ca unii is mai calici…). Cu banii astia poti cumpara 1-2 ha de teren, pe care poti ridica un adapost asa cum e in tarile civilizate(de voi proslavite). Mancarea ar fi asigurata prin intermediul donatiilor care se fac in fiecare “pet-shop”, bani din care ar putea fi angajati si cativa supraveghetori. Da, stiu, ar trebui sa fie angajati si de la nivel local(primarie) si asta ar afecta bugetul tau, nu i asa? Ca tot vorbesti de ceva vreme de impozitele pe care le platesti tu…de parca ai fi singurul. Serios, tu esti proprietar al unui caine? Si ai mai si crescut?? Sincer, chiar il iubesti?
@Marele Han: vad ca iti place “sa bati moneda” pe subiectul asta… Blogul tau, dreptul tau…Dar sa faci o paralela intre un caine si un sobolan e mare lucru: cand unu’ iti apara curu’ si averea si curtea si rabda frigul o noapte intreaga doar ca tu sa l rasplatesti cu o vorba buna a doua zi dimineata, saracia aialalta deja ti a halit porumbu’ sau faina sau afumaturile sau ce ai mai depozitat tu. Serios, pe cine ai mangaia pe cap?
Hai, mai Dane, lasa ma cu scuza asta de toata jena: “avem pretentia ca traim intr un oras civilizat”…. Care parte din Bucuresti o consideri tu civilizata? Ati inceput cu problema cea mai mica dintre toate si totusi va cramponati de ea de parca de eutanasierea cainilor vagabonzi ar depinde viitorul vostru ca specie… Pute Bucuresti-ul ala de cocalari, tigani, curve, cersetori, hoti, violatori, taximetristi smecheri, “bagabonti de cartier”(desenati cu creta), oricare din ei ti ar propti un “shuriu” in spate, dar salvarea voastra ca specie depinde de javrele care musca 9000 de cetateni anual… Permite mi sa te contrazic:astea nu s cifre reale-500 de cetateni din Focsani muscati de caini in 2009 si 369 de cetateni din Alba-tot in 2009. Or fi ele orase mici da’ nici daca vrei nu ti ies 9000 de cazuri in Bucuresti. Si am fost totusi de acord cu eutanasierea cainilor violenti: dar de aici si pana la a extrapola asupra unei intregi specii e mare diferenta…
Oricum, iti spun , nu mai insist pe tema asta decat atunci cand o sa fie cazul(si asta o sfatuiesc si pe “roara”). Pana atunci, luptati-va cu legea:
http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_modificare_protectia_animalelor_9_2008.php
Stima.
March 10th, 2010 @ 1:33 pm
roara daca tot te bati in piept ca maidanezi sus si jos gandeste-te ce simte femeia aia de i-a fost omorat copilu mancata de la piept in sus de mai avea numai ochii neatinsi in Constanta nu e bine sa te rogi sa pateasca cineva ceva rau de aia n-am zis sa treci prin asta. Daca ai fi fost acolo si i-ai fi zis femei ca daca nu ii era frica de caini sau poate ia provocat mai stiu eu ce nu era atacata te rog sa ma crezi ca orice persoana normala la asemenea idioteni in situatia de fata ar fi sters cu tine pe jos si te-ar fi dat cu capul de toti pereti pana nu mai miscai . Varianta Ploiesti e cea mai buna sincer daca nu se rezolva prin telefoane etc. otrava si aia e pui mai multa nu te zgarci :
1 sa fi sigur ca moare
2 sa nu se chinuie mult
April 26th, 2010 @ 10:55 am
cum naiba nu s-a dat nici un caine la mine, nici sa ma maraie, cand eu trec numai printre ei? cand stau numai prin preajma lor? si copiii aia muscati si omorati, majoritatea sub 15 ani, ce cautau singuri prin paduri, campii sau alte zone prin care un copil nu ar trebui s aumble nesupravegheat? daca nu erau caini, nu-i muscau, dar ii viola vreaun boschetar sau ii transha.ia nu mai exagerati cu cainii!! daca nu va convin cainii de printre blocuri CASTRATI-VA ANIMALELE!!!!!! natarailor, nu mai aruncati animale in strada ca sa creasca si sa va manance copiii!!!
April 26th, 2010 @ 10:59 am
si cred ca voi nu stiti cati bani fac Basescu si altii gen directori de ecarisaj de pe urma cainilor maidanezi. nu vom scapa niciodata de caini pt ca nu se va aproba legea privind castrarea obligatorie a animalelor, asa cum se intampla in alte tari mai dezvoltate ca romania